خبرهای داغ:
یادواره شهید صیدعلی ترکاشوند باحضور فرماندار، امام جمعه و جمعی ازمسئولین بومی دردبستان شهید ترکاشوندشهرستان صحنه برگزارگردید.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۹۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، یادواره شهید صیدعلی ترکاشوند باحضور فرماندار، امام جمعه وجمعی ازمسئولین دردبستان شهید ترکاشوند برگزارشد.

 

در این مراسم حجت الاسلام جواد الیاسی عنوان کرد: پایداری آرامش و امنیت حاکم در کشور حاصل ایستادگی، مقاومت و خون پاک شهداست.

 

وی در ادامه اظهار کرد: در زمان حاضر اگر امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد این آرامش و امنیت را مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود برای دفاع از اسلام ایستادند.

 

وی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: شهدا به تکلیف خود عمل کردند و اینک وظیفه ماست که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود عمل کنیم.

 

امام جمعه شهرستان صحنه به ایستادگی و مقاومت مردم صحنه در هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت:مردم صحنه با پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش مهمی در پیروزی رزمندگان در جبهه های نبرد داشتند.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز بیان کرد: شهدای دانش آموز در کنار دیگر رزمندگان نقش مهم و اثر گذاری در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

ارسال نظرات