خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد : استقامت حضرت زینب (س) مایه درس برای جوامع اسلامی است
کد خبر: ۸۹۷۸۰۰۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک با گرامیداشت زادروز عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری و روز پرستار بیان کرد: یکی از ویژگی های حضرت زینب (س) استقامت ایشان بود که این ویژگی ایشان با توجه به مصائبی است که در واقعه کربلا از او سراغ داریم ، مصائبی چون از دست دادن عزیز ترین افراد خود و همچنین اسارت از کربلا تا کوفه تا شام و همچنین مشاهده سرهای بریده ی عزیزان خود را به چشم خود دید
وی افزود: اما نکته ای که در این میان مایه درس برای همه ما می باشد استقامت حضرت زینب(س)است که همه ی این مسائل و مشکلات و مصائب ایشان را ذره ای از پروردگار دور نکرد واستقامت نشان دادند.
حجت الاسلام پنجی خاطر نشان کرد: امروز ما هم باید به تالی از حضرت زینب کبری (س)در میان مشکلات ومصائب مادی و دنیوی تکیه بر بنیه اعتقادی خود کنیم و همانطوری که حضرت زینب (س) در اوج مصیبت فرمودند ما رایت الا جمیلا با نگرش و دیدی زیبا فقط پروردگار را ببین وبس .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبیک افزود: امروز آن چیزی که دشمنان ما مورد هدف قرار داده اند همین استقامت و مقاومت ملت ایران است که در قالب جنگ نرم و با ابزار هایی چون فیلم های جذاب شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و... استقامت مارا تحت الشعاع خود قرار داده و از اسلام و قرآن و خدا دور کنند.
وی در خاتمه بیان کرد: حضرت زینب اگر استقامت به خرج داد به واسطه عزم و اراده ایشان بود که نتیجه آن عزت برای اسلام شد مردم ما هم امروز بایستی عزم و اراده خود را دو چندان کنند و استقامت نشان دهند تاعزت برای اسلام و مسلمین همچنان مستدام بماند.
6001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها