آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان و سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده مهندس حامد بهاری از جان‌باختگان سانحه‌ی سانچی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۰۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(دوشنبه) آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان و سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در منزل مهندس حامد بهاری از جان‌باختگان سانحه‌ی سانچی دیدار و با خانواده‌ی وی گفتگو کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بابیان اینکه قرآن درس زندگی است و با اهدای کتاب قرآن آئین زندگی به خانواده بهاری گفت: این کتاب را به شما و به‌عنوان مادری که داغ‌دیده است هدیه می‌کنم.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی بابیان اینکه این عزیزان ازدست‌رفته کمک‌حال اقتصاد کشور بودند، افزود: این‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی گام برمی‌داشتند و ان‌شاءالله که اجر شهادت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه خداوند با گرفتن جان‌عزیزتان خواسته که شمارا مورد امتحان و آزمون قرار بدهد، اذعان داشت: در کربلا نیز امام حسین(ع) با اهدای جان فرزندان و عزیزانش به اعتلای اسلام کمک شایانی کرد.

در ادامه نیز پدر مهندس حامد بهاری با تشکر از حضور مسئولین ابراز داشت: از این‌که برای تسلی دل خانواده‌ی ما در منزلمان حضور پیدا کردید کمال تشکر راداریم و از همه‌ی مسئولینی که ابراز همدردی کردند سپاس گذارم.

شایان‌ذکر است مهندس حامد بهاری 30ساله، مجرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک کشتی بود که در سانحه‌ی انفجار کشتی سانچی جان باخت.

ارسال نظرات