فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: هیات تنیس روی میز بسیج شهرستان نیر صبح امروز مورد افتتاح مسئولین ذیربط قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۴۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

سالن تخصصی تنیس روی میز بسیج شهرستان نیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز با حضور مسئولان سپاه ناحیه نیر و اداره ورزش و جوانان شهرستان هیات تنیس روی میز بسیج شهرستان نیر در سالن تخصصی شهید جلیل پور سپاه ناحیه نیرافتتاح شد.

سرهنگ پاسدار محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر با بیان این مطلب که سرمایه گذاری در رشته های پایه میتواند باعث قهرمانی در مراحل مختلف شود ، اظهار داشت: به حول قوه الهی تربیت بدنی سپاه ناحیه نیر نسبت به تشکیل هیات های ورزشی بسیج و تیم های مقاومت در رده های پایه، در چندین رشته دارای ظرفیت در شهرستان اقدام نموده و در صدد آن هستیم تا در دیگررشته ها نیز اقدام عملیاتی صورت بگیرد تا شاهد پرورش ورزشکاران و قهرمانان با روحیه بسیجی باشیم.

وی افزود: طی این مسیر مهم مستلزم تعامل و همکاری تنگاتنگ با ادارات و سازمانهای دخیل و متولی در امر ورزش است که تا بدین روز با تعامل مثبت تربیت بدنی سپاه ناحیه نیر و اداره ورزش و جوانان شاهد رشد و شکوفایی در چندین رشته ورزشی بودیم که امید است با افزایش تعامل و بهره جستن از ظرفیت هر دو سازمان شاهد تسری این شکوفایی در کل جامعه ورزشی شهرستان باشیم.

بنیادی تصریح کرد: امید آن است رشته ورزشی تنیس روی میز شهرستان نیز با همکاری هیات های تنیس روی میز بسیج و شهرستان با تقویت تیم های پایه قهرمانان نامی در این رشته تربیت و زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم آورند.
دراین مراسم طی حکمی محمود جلیل زاده به عنوان رییس هیات تنیس روی میز بسیج شهرستان نیرمنصوب شد.

ارسال نظرات