سردار اسماعیل قاآنی

تاسیس رژیم اشغالگر قدس در منطقه غرب آسیا به دو دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی تقسیم می‌شود

جانشین فرمانده سپاه قدس: هرچه تجاوز و گسترش این رژیم را به همراه داشته برای قبل از انقلاب اسلامی ایران است اما پیروزی انقلاب موجب توقف آن‌ها شده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۴۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس طی سخنانی در همایش «آزادی مسجد الاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت» که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد گفت: جنگ‌های اعراب با رژیم صهیونیستی و شکست این رژیم در این جنگ‌ها باعث شد بعد از این جنگ‌های کلاسیک، آمریکا و رژیم صهیونیستی با کار بر روی فکر رهبران عرب، بحث مذاکره برای حل مسئله فلسطین را طرح کردند و رهبران عرب برخلاف خواست ملت منطقه وارد مذاکره شدند و نتیجه‌ای حاصل نشد.

قاآنی تاکید کرد: امروز که سستی برخی رهبران جهان عرب را مشاهده می‌کنیم سخن از مذاکره با رژیم صهیونیستی بسیار شنیده می‌شود و البته رژیم صهیونیستی پیش شرط‌های بسیار برای صلح با آل سعود قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: حضور جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان یمن نشانه سست عنصری رهبران عرب در مقابل رژیم صهیونیستی است. ما این مطالب را به خوبی می‌دانیم اما در راستای وحدت جهان اسلام سکوت کرده‌ایم.

 

انتهای پیام//
 
منبع : ایسنا
 
ارسال نظرات