۵۸درصد آمریکایی‌ها از سیاست‌های ترامپ ناراضی‌اند

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۸درصد شهروندان آمریکایی از سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور ناراضی هستند.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۶۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج  نظرسنجی مشترک روزنامه «واشنگتن پست» و شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» حاکی است که بیش از 58 درصد مردم آمریکا نارضایتی خود را از عملکرد ترامپ به‌عنوان رئیس جمهور اعلام کرده و از سیاست‌های وی ناراضی هستند.

به گزارش  اسپوتنیک، این در حالی است که تنها 36 درصد آمریکایی‌ها رضایت خود را از عملکرد ترامپ اعلام کرده‌اند، در عین حال، 58 درصد آمریکایی‌ها دیدگاه مثبتی نسبت به وضعیت اقتصادی این کشور داشته‌اند که این بهترین نرخ در نظرسنجی‌های 17 سال گذشته به‌شمار می‌رود.

46 درصد شهروندان آمریکایی نیز تأکید کرده‌اند که سرکوب مهاجران غیرقانونی یک اقدام مثبت برای کشور است ولی 47 درصد آمریکایی‌ها با این اقدام دولت فدرال به‌شدت مخالفت کرده‌اند.

بیش از 60 درصد شهروندان آمریکایی نیز با احداث دیوار مرزی با مکزیک مخالف هستند. نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز بر این باورند که ترامپ از نظر روانی یک فرد بی‌ثبات است و 73 درصد آمریکایی‌ها نیز ترامپ را یک فرد نابغه نمی‌دانند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار