خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)کرمانشاه:
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شناسایی نخبگان ورزشی مهمترین اولویت سال 97 است.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۸۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار حسین نوری در جلسه ابلاغ سیاست های کلی تربیت بدنی و ورزش سپاه استان کرمانشاه در سال 97، اظهار داشت: امروزه اهمیت شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی و همچنین توجه به ورزش های همگانی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی افزود: از همین رو معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه توجه ویژه ای به این دو موضوع برای سال آینده خواهد داشت.

 

سرهنگ نوری خاطرنشان کرد: فعال سازی پایگاه های استعدادیابی در سطح نواحی و حوزه های مقاومت بسیج باعث می شود ورزشکاران نخبه ای شناسایی و تربیت شوند.

 

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه اجرای برنامه های ورزشی همگانی نظیر کوهپیمایی و پیاده روی را نیز مورد تاکید قرار داد.

 

وی گفت: درگیر کردن اقشار زیادی از جامعه با بحث ورزش باعث ایجاد نشاط و امیدواری در مردم می شود و این شرایط را برای یک زندگی سالم فراهم می کند.

 

نوری همچنین انجام صعودهای سراسری ورزشکاران بسیجی به ارتفاعات کوهستانی نواحی خود، برگزاری مسابقات قهرمانی در سطح نواحی و اعزام تیم های منتخب ورزشی به مسابقات استانی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سال آینده عنوان کرد.

 

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به چند رشته اولویت دار ورزشی که نواحی شهرستان ها باید در سال 97 بیشتر به آن توجه کنند نیز اشاره و اظهار کرد: کاراته، تکواندو، ووشو، تیروکمان، جودو و تیراندازی در اولویت اول قرار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: کشتی، والیبال، فوتسال، شنا، قایقرانی، ورزش های زورخانه ای و دو و میدانی از دیگر رشته هایی هستند که در اولویت دوم نواحی برای سال آینده قرار گرفته اند.

 

سرهنگ نوری خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های کلی که برای نواحی شهرستان ها درنظر گرفته شده اجرای حداقل 2 برنامه شاخص در سطح شهرستان توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت است و خود نواحی تنها نقش ناظر را ایفا می کنند.

 

وی در پایان توجه به ظرفیت مساجد و همچنین کیفیت بخشی به برنامه ها را نیز مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات