مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب:

افراد غیرانقلابی عرصه‌ای برای جولان در دانشگاه آزاد ندارند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: اقدام تاریخی که مقام معظم رهبری در انتصاب دکتر ولایتی به ریاست هیات امنا و موسس دانشگاه‌ آزاد اسلامی انجام دادند، مثال زدنی است.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۱۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛

احمد فردباستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: اقدام تاریخی که مقام معظم رهبری در انتصاب دکتر ولایتی به ریاست هیات امنا و موسس دانشگاه‌ آزاد اسلامی انجام دادند، مثال زدنی است.

وی افزود: برخورد قاطعی که دکتر ولایتی با استادان ضد انقلاب انجام دادند و تغییرات کلی در ساختارهای اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، اتفاقات قاطعی بود که واقعا در دانشگاه آزاد نیاز بود. این برخوردها باعث شده است که مقداری فضای دانشگاه از آن حالت گذشته خود خارج شود و تغییراتی داشته است.

فردباستان ادامه داد: اینکه افراد غیرانقلابی و غیرمذهبی عرصه‌ای برای جولان نداشته باشند و نتوانند در دانشگاه فعالیت کنند، نشان از حفظ اقتدار دانشگاه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی به سمت آنچه که در اساسنامه آن لحاظ شده، یعنی پر کردن خلا بین حوزه و دانشگاه گام‌هایی برداشته و این اتفاق خوبی است که در یکسال گذشته رخ داده است.

فردباستان درباره فعالیت تشکل‌های دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریتی جدید نسبت به گذشته عنوان کرد: حمایت‌های خیلی بهتری انجام شده است و این نگرش که به تشکل‌های انقلابی بیشتر بها داده شود، گام شایسته‌ای است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تصریح کرد: البته کارها باید به دست دانشجویان انقلابی سپرده شود، خروجی کاری که دانشجوی غیر همسو با نظام انجام دهد برای کشور منفعتی نخواهد داشت.

فرد باستان در پایان گفت: انتصاب‌هایی که تاکنون در دانشگاه انجام شده، نیز افراد ارزشی بوده‌ و عملکردشان فراجناحی بوده است.

ارسال نظرات