سید ساجد یعقوبی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: دو رکن اصلی انقلاب ۱۲ و ۲۲ بهمن است امروز شاهد این هستیم که در سطح ملی سالروز ۱۲ بهمن در غفلت است و رسانه‌ها به نقش اصلی ولایت فقیه و ۱۲ بهمن و وردود حضرت امام خمینی در کشور بپردازند و بایستی برنامه‌های ۱۲ بهمن به صورت جامع و باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۳۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

برنامه های 12 بهمن به صورت باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور ظهر امروزدر جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان که در صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد با حضور مدیران خبرگزاری ها و شورای معاونان خبر اظهار داشت: مراسم گرامیداشت 12 بهمن ماه امسال به صورت ویژه در استان اردبیل برگزار می‌شود و در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدارک دیده شده که انتظار داریم تا رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و در راس آنان صدا و سیما برای انعکاس برنامه‌های این روز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر پروژه‌هایی در سطح استان اردبیل افتتاح می‌شود و برنامه‌های مختلفی در شهرها، بخش ها و روستاهای استان برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نقش صدا و سیما و رسانه‌ها را در تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: صدا و سیما همواره در برنامه‌های مهم و ویژه پیشگام بوده و بی‌شک در مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز نقشی بسیار تاثیرگذار دارد.

وی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: با ولایتمداری و بصیرت مردم تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده است و برای به وجود آمدن این انقلاب شهدای والامقامی تقدیم کشور و انقلاب شده است که ما قدردان خون این عزیزان هستیم و همواره در مسیر آرمان های آنان قدم بر می داریم.

ارسال نظرات