خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج):

همه تلاش دشمنان سلطه همه جانبه بر ایران است

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) اذعان کرد: دشمن با محروم و محدود کردن ایران از کاروان علم فناوری می کوشد تا ایران را عقب نگه دارد و در این زمینه ها همواره نیازمند به غیر بماند و یا اینکه ایران را از این طریق تحت سلطه خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۳۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با رفتار های اروپا و امریکا در قبال برجام و نقطه نگاهشان در این خصوص اذعان کرد: از نگاه ما امریکا و اروپا با هم تفاوتی ندارند و رفتارشان با ایران بر اساس توافقی است که با هم دارند.
وی با مطرح کردن موضوع پلیس بد اذعان کرد: پیش از شکل گیری برجام فرانسه به عنوان یکی از قدرت های اروپا ساز مخالف این توافق بود و امریکا در صدد بود تا رضایت فرانسوی ها ر جلب نمایند.
وی ادامه داد: امروز می بینیم که این ساز مخالف از سوی آمریکایی ها کوک می شود، اکنون و پس از توافق برجام اروپایی ها با عنوان کردن تلاش برای رفع کاستی های این توافق تلاش می کنند تا آمریکا را در این تعهد نگه دارند.
کوچک خانی ابراز کرد: در تمام این بازی سیاسی می بینیم که دشمنی آشکاری با ایران اسلامی وجود دارد و غیر قابل اعتماد بودن در تک تک رفتار غربی ها دیده می شود.
این مسئول تبیین کرد: دشمن با محروم و محدود کردن ایران از کاروان علم فناوری می کوشد تا ایران را عقب نگه دارد و در این زمینه ها همواره نیازمند به غیر بماند و یا اینکه ایران را از این طریق تحت سلطه خود قرار دهد.
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) تشریح کرد: کارشناسان غربی به وضوح با اهداف پنهان دولتمردان خود آشنا هستند با این حال می بینیم برخی از کارشناسان دلداده به غرب نیز در داخل کشور با آگاهی از اهداف اروپا و امریکا آب در آسیاب دشمن می ریزند.
وی خواستار شد: ما از دستگاه دیپلماسی خود انتظار داریم که به هیچ وجه برجام را ورد فاز های دیگری نکنند چرا که همین قرار داد موجود نیز دارای عیب های بیشماری است و به واقع می توان آن را یک قرار داد معیوب نامید.
کوچک خانی بیان کرد: امروز آقای رییس جمهور و وزیر خارجه ما برای تاکید به این موضوع که برجام یک افتاب تابان است، آماده اند تا تلاش های دیپلماسی خود را باز هم گسترش دهدند.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو مطرح کرد: امروز باید مجموعه های دیگر نظام پای کار بیایند و اگر برجام را یک توافق قابل اجرا می دانند در جهت عملیاتی کردن آن بکوشند و یا اگر واقعه راه اصلاحی برای این توافق وجود ندارد راه دیگری برای حل مشکلات بیابند، ماندن در وضعیت امروز واقعا زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار