خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال اذعان کرد: ما نیز باید برای غلبه بر مشکلات امروز جامعه و مقاله با بحران اقتصادی، معضلات فرهنگی و اصلاح مدیریت‌ها عمل به امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت‌ها قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۴۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شهرستان شال، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تاثیر آن در جامعه اظهار کرد: عمل به امر به معروف و نهی از منکر یکی از فریضه‌های واجب در دین اسلام به شمار می‌آید.
وی در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تبیین کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر یکی از اصلی‌ترین عوامل و راهکارها و نقطه شروعی برای رشد جامعه است.
امام جمعه موقت شهرستان شال با اشاره به اقدامات انبیا و ائمه اطهار برای ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر و تاثیر آن در جامعه مطرح کرد: انبیای الهی و ائمه اطهار همواره بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید داشته و خود از بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر بوده‌اند.
موسوی‌شالی توضیح داد: پیامبران و امامان با تبیین و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توانستند در جامعه‌ای که با مشکلات بسیاری همراه بود حقیقت را برای مردم آشکار ساخته و در آن‌ها تاثیر بگذارند.
وی تبعیت و پیروی امروز ما از پیامبران و امامان را امری لازم دانسته و تصریح کرد: ما نیز باید برای غلبه بر مشکلات امروز جامعه و مقاله با بحران اقتصادی، معضلات فرهنگی و اصلاح مدیریت‌ها عمل به امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت‌ها قرار دهیم.
امام جمعه موقت شهرستان شال در خاتمه خاطرنشان کرد: برای آن که عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود باید اهمیت و فواید اجرای آن در جامعه و هم‌چنین مضرات ترک آن برای همگان تبیین شود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها