معاون صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: ویژه برنامه "انقلابیمیز" همزمان با دهه مبارک فجر هر شب از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۵۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

ویژه برنامه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمدحسن پستی ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر استان اردبیل که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف استانی در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر در صدا و سیمای مرکز اردبیل تشکیل شد با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل برای دهه مبارک فجر برنامه‌های ویژه‌ای را فراهم کرده است، افزود: همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه انقلابیمیز هر شب از صدا و سیمای مرکز اردبیل پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دعوت از انقلابیون و ارائه خاطرات انقلاب مبنای برنامه‌های شبکه سبلان قرار گرفته است، افزود: همزمان با ایام دهه فجر این برنامه‌ها به صورت منظم پخش می‌شود که صدا و سیمای مرکز اردبیل در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی را مبنای کار خود قرار داده است.

ویژه برنامه

معاون صدا و سیمای مرکز اردبیل از آمادگی صدا و سیما برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن ماه در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این راهپیمایی نیز به صورت زنده علاوه بر شبکه سبلان از شبکه‌های سراسری نیز پخش می‌شود که این نشان از عزت و اقتدار کشور دارد.

پستی بیان کرد: هنرمندانی که در رابطه با انقلاب اسلامی ایران آثار و فیلمهای کوتاهی را تهیه کرده‌اند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه شبکه سبلان ارسال کنند که پس از بررسی‌های لازم این آثار از صدا و سیمای اردبیل پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: تبیین ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، انعکاس مراسم‌های یادواره شهدای والامقام نیز در صدا و سیما مبنای کار مدیران و معاونان است و این برنامه‌ها نیز در ایام دهه فجر از طریق صدا و سیما به صورت ویژه انعکاس داده می‌شود.

ارسال نظرات