نادر فلاح، مدیر دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران دارد و خبرگزاری فارس نیز به نوبه خود برنامه‌های دهه مبارک فجر و همچنین ۲۲ بهمن ماه را به صورت ویژه انعکاس می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۵۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش تاثیر گذاری دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر فلاح، مدیر دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل ظهر امروز کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر استان اردبیل اظهار داشت: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دارد و خبرگزاری فارس نیز به نوبه خود برنامه‌های دهه مبارک فجر و همچنین 22 بهمن ماه را به صورت ویژه انعکاس می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و همچنین صدا و سیما رسالتی بسیار خطیر و حساس دارند، گفت: انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه رسانه‌ها و شبکه‌های خارج از کشور با ترفندهای مختلف در صدد ترویج کم جلوه دادن ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران هستند رسانه‌های داخلی نیز رسالت بسیار خطیری دارند که باید همگان در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشگام باشیم.

وی اظهار کرد: به برکت خون شهدای والامقام هم‌اکنون کشورمان در عرصه‌های مختلف به اقتدار همه‌جانبه‌ای دست یافته است و ما قدردان خون این عزیزان هستیم که امنیت را برای ما به ارمغان آورده‌اند و باید با جان و دل از این ارزشها و آرمانها دفاع کنیم.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس از برنامه‌ریزی برای تهیه گزارشهای مکتوب و تصویری با محوریت انقلاب اسلامی ایران خبر داد و گفت: همچنین مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی از انقلابیون استان اردبیل ارائه می‌شود تا جوانان و نوجوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران آگاه بوده و هیچگاه از این دستاوردها به دور نیافتند.

ارسال نظرات