مسئول روابط عمومی سپاه مرند خبر داد؛

مراحل ساخت مستند «کرمانشاه همین حوالی» به پایان رسید

مسئول روابط عمومی سپاه مرند از پایان مراحل ساخت فیلم مستند «کرمانشاه همین حوالی» خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۵۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

 حسن شیخ زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: فیلم مستند کرمانشاه همین حوالی روایت فعالیت بچه های گروه جهادی سپاه مرند است که در روستاهای زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی از توابع کرمانشاه در حال ساخت سکو برای نصب کانکس و اسکان موقت هستند، آن ها روزها سخت کار می کنند و شب هنگام اقلام مورد نیاز مردم منطقه را توزیع می کنند.

وی در ادامه افزود: در این مستند بچه های گروه جهادی همچون رزمندگان دفاع مقدس چنان از روحیه معنوی و نشاط و شادابی برخوردار هستند که انسان با دیدن آن ها غبطه می خورد.

شیخ زاده اظهار داشت: در این فیلم مستند فعالیت و خدمت رسانی بچه های گروه جهادی چنان در مردم کرد تاثیر داشته که باهم و در کنار هم به فعالیت پرداخته و همه مرزهای قومی مذهبی را در هم نوردیده و مثل یک برادر و خانواده در حال رفع مشکلات مردم زلزله زده هستند.

وی اضافه کرد: همه مراحل تصویر برداری و کارگردانی این فیلم مستند به مدت یک هفته  توسط بنده  و با تدوینگری برادر بسیجی نادر رباطی اتمام رسیده و آماده اکران است و چون حضور و فعالیت بچه های گروه جهادی در مناطق زلزله زده برای آن ها شیرین،  دل چسب و بدون مرز بود، تصمیم گرفتم این فیلم با نام «کرمانشاه همین حوالی» تهیه و تدوین شود تا بتوانیم گوشه ای از فعالیت های خالصانه آن ها را به قاب تصویر بکشیم و دین خود را ادا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها