خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا انقلاب اسلامی را برگرفته از قیام عاشورای حسینی دانست و گفت: همه اولیای الهی در دوران خود در مسیر حق حرکت کرده اند و انقلاب اسلامی نیز نقشه مسیر خود را از عاشورای حسینی گرفته است.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۶۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق وعده الهی در خصوص پیروزی کسانی که به یاری خدا شتافته اند خواند و افزود: وقتی امام راحل و ملت انقلابی و حسینی برای دفاع از اسلام قیام کردند خداوند نیز بر اساس وعده ای که داده بود آن ها را یاری کرد و به پیروزی رساند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه راه امام خمینی(ره)،  فرابخش خواهد بود، بیان کرد: ما وظیفه داریم این انقلاب را ارج نهیم و در جهت صدور انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این صدور زمانی تحقق می بابد که راهی که امام بزرگوار به ما یاد داد یعنی ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار را ادامه دهیم.

شریفی اضافه کرد: ملت انقلابی در راهیمایی باشکوه 22 بهمن، بازهم وفاداری خودشان را به آرمان های والای انقلاب نشان خواهند داد و با وحدت کلمه، اقتدار و عزت و سرافرازی خود را به جهانیان به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر حماسه پرشکوه دیگری را رقم می زنند و دشمنان و مخالفان نظام مقدس را ناکام و مایوس خواهند کرد.

ارسال نظرات