فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:ملت ایران اسلامی به مانند دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی،امنیتی،فرهنگی ونرم همچنان باید بیدار باشند.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۶۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ محمد محمودوند فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در مراسم "روز مقاومت شهرستان پلدختر" با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت برای ما هستند که مسیر را به ما نشان می دهند اظهارداشت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد وخاطره شهدا یک فریضه است وشهدا به ما احتیاجی  ندارند بلکه ما به شهدا نیاز داریم.

 

وی با بیان اینکه شهدا مقاومت کردند تا خداوند پیروزی نصیبشان کرد و ما امروز باید مواظب وبیدار باشیم افزود:جنگ نظامی تمام شده ولی جنگ نرم،فرهنگی ، امنیتی واقتصادی  همچنان وجود دارد و ما بایستی با بیداری وهوشیاری عمل کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه شهدا فقط متعلق به سپاه وبنیاد شهید نیست عنوان کرد: انتظار می رفت ستقبال بیشتری از مراسم روز پلدختر می شد بنابراین باید فرهنگ سازی را به حدی برسانیم که مردم خودشان در یادواره های  شهدا شرکت کنند.

 

وی تاکید کرد:شهدا عزم راسخی در مقابله با ظلم داشتند در آن زمان متاسفانه برخی ها خارج رفتن را بر جهاد ترجیح دادند.

 

سرهنگ محمودوند عنوان کرد:ما بایستی ادامه دهنده راه شهدایی باشیم که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز هم ما به شهدا نیازمند هستیم.

 

وی ،غفلت بزرگ عدم توجه ره راه شهدا و ولایت دانست وافزود:ما باید در میدان جنگ اقتصادی گوش به فرمان ولایت بیدار باشیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم .

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و توطئه دشمنان نظام اضافه کرد:اغتشاشگران اصل نظام را هدف قرار داده بودند ومتاسفانه برخی ها بلند گوی دشمن باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر افزود:خط ولایت وشهدا را باید دنبال کنیم تا بتوانیم انقلاب را به رهبری مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

 

محمودوند یادآور شد:شهدا در زمان جنگ نظامی بیدار بودند ما باید در زمان جنگ اقتصادی وامنیتی  بیدار باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات