مدیرکل صدا و سیمای اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۸۰ پروژه فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق روستایی و مرزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۶۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

۸۰ پروژه صدا و سیمای اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی ملااحمدی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، مدیران خبرگزاری‌ها و شورای معاونان خبر در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 80 پروژه فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که 50 مورد از این پروژه‌ها در مناطق محروم، مرزی و روستایی استان است که این امر نشان از توجه ویژه صدا و سیمای اردبیل به مناطق محروم دارد.

وی با اشاره به اینکه برای 80 پروژه فنی صدا و سیمای اردبیل 25 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحول عظیمی در خدمات صدا و سیمای مرکز اردبیل در مناطق مختلف اتفاق بیافتد.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر صدا و سیمای مرکز اردبیل برنامه‌های مختلفی را از رادیو و تلویزیون پخش می‌کند، گفت: در این زمینه کمیته‌ای تشکیل شده تا برنامه‌ها به صورت ویژه انعکاس داده شود.

ملااحمدی تصریح کرد: تبیین دستاوردها و ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی رسالت بسیار خطیری است که صدا و سیما به صورت واقعی این دستاوردها را برای مردم تبیین می‌کند تا مردم نیز علاوه بر اطلاع‌رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به صدا و سیما اعتماد کامل داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تولید فیلم، مستند، و انعکاس خبر و رویدادها با محوریت دهه فجر نیز به صورت ویژه انجام می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده است تا بتوانیم از ظرفیت صدا و سیما در راستای تبیین ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل تصریح کرد:در استان اردبیل با پیگیریهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، شخص استاندار و جمعی از مسئولان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که صدا و سیما نیز این اقدامات را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند تا شور و نشاط و امید در جامعه فراهم شود.

ملااحمدی نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها را در عرصه کنونی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: صدا و سیمای اردبیل نیز آمادگی کامل دارد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را از طریق رسانه ملی به همگان معرفی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار