شهرام نوری: بیش از ۳۰۰۰ نفر دانشجویان دانشگاه‌های استان مازندران سال گذشته در قالب راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند که یک سوم جمعیت دانشجویی را دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران اعزام کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۷۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری  در گفتگویی بیان کرد: بسیج دانشجویی در کنار کسب علم و دانش باید برای دستیابی به ارزش‌ها و اهداف بلند جایگاه علمی و فرهنگی کشور با نگاه مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاداسلامی کمک کند.

مسول بسیج دانشجوی استان مازندران،  وفاق، همدلی و اخلاق مداری در حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء را مهمترین علل تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دانست.

وی با بیان اینکه برای هم افزایی فرهنگی مدل‌های خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، تأکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید در فضای دانشگاه با کیفیت، تأثیرگذار و در سطح بالا انجام گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران با توجه به فعالیت‌های میدانی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: عمده ظرفیت فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی بسیج دانشجویی استان روی دوش دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی است.

این فعال دانشجویی مطرح کرد: بیش از ۳۰۰۰ نفر دانشجویان دانشگاه‌های استان مازندران سال گذشته در قالب راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند که یک سوم جمعیت دانشجویی را دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران اعزام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با توجه به اخلاص و ذوق وشوق دانشجویی بسیجی در فعالیت‌های فرهنگی گفت: فعالیت فرهنگی و سیاسی در بسیج دانشجویی لذت بخش و انعطاف پذیری از ویژگی‌های فرهنگ جهادی دانشجویی بسیجی است.

رئیس واحد دانشگاه آزاد بابل، بیان کرد: دانشجویان بسیج دانشجویی، کانون ها، هیأت مذهبی و تشکل‌های دانشجویی در کنار هم با همفکری و هم اندیشی و نیز در اجرایی برنامه‌های فرهنگی در فضای دانشگاه یک هدف را دنبال کنند.

وحید فلاح تصریح کرد: فعالیت کانون‌های دانشجویی عمیق و نفوذبخش باشد و برای ترویج فرهنگ دینی و انقلاب دامنه عمل را به دیگر دانشجویان دانشگاه سوق دهند.

وی افزود: ولایتی به عنوان رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاداسلامی با همکاری فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و برنامه‌های راهبردی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در یک سال اخیر در حوزه فرهنگی و کار‌های ارزشی جهش خوبی در سطح واحد‌های دانشگاهی ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: دوستی و اتحاد بین دانشجویان در اجرای فعالیت‌های فرهنگی کیفیت و راندمان کار را افزایش می‌دهد و در مدیریت هزینه‌های بودجه فرهنگی اثربخش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها