جانشین سپاه استان حضرت ابوالفضل(ع) :
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه تمام نقشه‌های آمریکا را در منطقه ناکام گذاشتیم گفت: مردم ما دوستدار نظام هستند و در حال حاضر دلخوشی کشورهای منطقه به جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۷۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از از لرستان، سردار حبیب‌الله توکلی در همایش پیشکسوتان و خانواده‌های سپاه ناحیه پلدختر که در تالار امین این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: خیلی‌ها که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه و سیلی خورده بودند اتاق فکر در آمریکا تشکیل و برنامه‌ریزی کرده بودند که از سوم دی تا بهمن‌ماه شهرهای کشور را دچار اغتشاش و ناامنی کنند.

 

وی افزود: شاید خیلی‌ها معتقد باشند که این اغتشاشات به خارج از کشور مرتبط نبود ولی پول این اغتشاشات را آمریکا و رژیم آل سعود داده و سلطنت‌طلبان و منافقان میدان‌دار معرکه بودند ولی ملت با بصیرت ایران توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: این پیشکسوتان عمر و جوانی خود را صرف انقلاب کردند تا ما امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشیم؛ 40 سال از پیروزی انقلاب گذشته و ما در این چهل سال پنجه در پنجه و رخ در رخ با مستکبران جهان مقاومت و ایستادگی کردیم.

 

وی بیان کرد: هیچ حکومتی نمی‌توانست این‌قدر فشار و فتنه را پشت سر بگذارد و ایستادگی کند ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن هدایت‌های مقام معظم رهبری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است. 

 

توکلی تصریح کرد: جنایاتی که در زمان پهلوی با حمایت آمریکا بر مردم ایران تحمیل شد از یاد مردم نخواهد رفت و در اغتشاشات اخیر دشمنان یک عده را اجیر کردند که در خیابان شعارهای ساختار شکنانه بدهند که با تودهنی ملت روبه‌رو شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب دستاوردهای مهم و بزرگی داشته و ما شاهد توسعه بیشتر روستاها نسبت به قبل از انقلاب هستیم به‌طوری‌که قبل از انقلاب هفت هزار پزشک خارجی در ایران فعالیت داشتند ولی در حال حاضر به برکت جمهوری اسلامی ایران 50 هزار پزشک را پرورش داده‌ایم که در حال خدمت به مردم هستند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بابیان اینکه رئیس‌جمهور روسیه متواضعانه به محضر مقام معظم رهبری وارد می‌شود دستاورد بزرگ انقلاب است گفت: تمام نقشه‌های آمریکا در منطقه را ناکام گذاشتیم و در حال حاضر شیر مردی مثل سید حسن نصرالله را در مرز اسرائیل داریم که فقط منتظر یک اشاره است.

 

وی اظهار داشت: یک عده به دنبال ناامید کردن ملت هستند، مردم به عملکرد ما مسئولان معترض هستند و از فساد، تبعیض و فاصله طبقاتی اعتراض دارند ولی با اصل نظام مشکلی ندارند و دوستدار نظام هستند، در حال حاضر دل‌خوشی کشورهای منطقه به جمهوری اسلامی ایران است.

 

توکلی افزود: اگر مردم به خیابان آمده و اموال عمومی را بشکنند بیکاری حل خواهد شد یا گرانی برطرف می‌شود؟ ملت‌هایی که دیگران برایشان تصمیم می‌گیرند سرنوشتی مثل سوریه در انتظارشان است. 

 

وی عنوان کرد: تا پایان سال چندین مناسبت دیگر داریم که احتمالاً دشمنان به دنبال برنامه‌های دیگری برای اجرا هستند که باید هوشیار باشیم، وظیفه پاسداری در دوران بازنشستگی هم ادامه دارد و تکلیف پاسداری از ما سلب نمی‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: پاسداران همیشه با بصیرت انقلابی عمل می‌کنند و وظیفه انقلابی ما حکم می‌کند مواظب خانواده و فرزندان خود باشیم و در محیط‌های خانوادگی روشنگری‌های لازم نسبت به حوادث اخیر را داشته باشیم. 

 

وی تصریح کرد: اغتشاشات اخیر هزینه‌هایی به‌نظام تحمیل کرد که باید روشنگری کنیم و نگذاریم فضای یاس و ناامیدی در کشور به وجود بیاید، رهبر انقلاب بارها درباره معیشت به مسئولان تذکر داده که باید مشکلات را برطرف کنند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات