خبرهای داغ:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: امروز حوزه و روحانیت باید برای آحاد جامعه، تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی را به خوبی تبیین کنند.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۷۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکا با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: حوزه‌های علمیه در راستای انجام وظیفه و رسالت ذاتی خود در ارشاد و هدایت جامعه نمی‌تواند نسبت به مباحث مربوط به فضای مجازی و تأثیر روز افزون آن بی تفاوت باشد و لذا در وهله نخست باید تهدیدها و فرصت‌های این عرصه را برای مردم بیان کرد.

وی افزود: از این حیث در مساله فضای مجازی نیز حوزه باید پیشرو و پیشگام باشد و به خصوص در زمینه تولید محتوای بومی و اسلامی بیش از پیش به فعالیت پرداخته و جلوی تهاجم فرهنگی دشمن از طریق ابزار فضای مجازی را بگیرد.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان کرد: به هر حال نباید از یاد ببریم که در همین قضایای اخیر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب تا چه حد از فضای مجازی برای پیشبرد توطئه‌ها و فتنه‌های خود استفاده کردند و لذا ما نیز باید چه در زمینه سخت افزاری و چه به خصوص نرم افزاری در این راستا به مقابله با توطئه‌های دشمنان بپردازیم و در این باره خود را مسئول و دغدغه مند نشان دهیم.

ارسال نظرات