یادداشت؛

فریاد «این عمار» رهبرمان را بشنویم

چند صباحی است که در سایه غفلت و بی توجهی خیلی از ماها دشمنان فرصت طلب ما با همکاری روشنفکرنماهای داخلی اقدام به تخریب تفکرات داخل می کنند مثل اینکه دیگر طاقتشان طاق شده است و نمی توانند منتظر تأثیر برنامه های فرهنگی که چیده اند باشند و می خواهند سریع تر نتیجه بگیرند.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۸۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در رسانه ها بخصوص در فضای مجازی تلاش می کنند آن هایی که برای مردم به ارزش اجتماعی تبدیل شده آن را تخریب کنند و به جامعه ما بقوبالانند که آنچه فکر می کنید اشتباه است به طور مثال برای مقابله با تفکر اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی مقام معظم رهبری یک کالای ایرانی مانند متکای بی ارزش یا همان پشتی که یک فرد دنیا گرا برای رسیدن به منافع مادی خود به صورت ضعیف تولید کرده است درشت نمایی می کنند و آن را به تمام تولیدات دیگر داخلی تعمیم می دهند.

 درحالی که ما خیلی چیزها داریم که در دنیا بصورت برند هستند دیگر نمی آیند به طور مثال از صنعت داروسازی ما بگویند که به خیلی از کشورهای مشهور دنیا صادر می شود و چندی پیش هم تأییدیه اتحادیه اروپا را دریافت کرده است، اشاره کنند.

الغرض ما جوانان ایرانی باید به خودمان بیاییم و نگذاریم قضیه سوزاندن پرچم کشورمان پیش بیاید و ارزش های ما را بسوزانند و نگذاریم سردارانمان با دیدن چنین صحنه هایی، آرزوی سوختن خودشان را داشته باشند سردارانی که چندین سال است که همچون شمع می سوزند و به روی ما نمی آورند و مهم تر از همه فریاد «أین عمار» رهبرمان را بشنویم و آن وقت است که چه زود دیر می شود.

 ما باید به تجهیزات انفرادیمان قلم و دفتر را نیز اضافه کنیم و در مقابل بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران و روشن فکرنماهای خودمان ساکت ننشینیم و به یاوه گویی های آن ها پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار