رئیس کمیته امداد کمیجان از حمایت ۵۰۲ دانش‌آموز و دانشجوی کمیجانی در 9 ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۰۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابراهیم خسروی رئیس کمیته امداد شهرستان کمیجان فعالیت‌های فکری و فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت را در راستای جهت‌دهی به سمت اهداف عالیه نظام اسلامی دانست و گفت: هدف از ارائه برنامه‌های فرهنگی در این نهاد ترویج فرهنگ کار و تلاش، تقویت عزت‌نفس، خودباوری و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین خانوارهای تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان کمیجان در 9 ماهه نخست امسال از ۵۰۲ دانش‌آموز و دانشجو حمایت کرده است، گفت: از این تعداد ۳۶ دانشجو و ۴۶۶ دانش‌آموز بوده و درمجموع بیش از ۱۴۸میلیون تومان اعتبار برای کمک به آن‌ها هزینه شده است.

خسروی در ادامه برگزاری اردوهای فرهنگی را از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان کمیجان برشمرد و گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۹۴ نفر از مددجویان بااعتبار ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به اردوهای زیارتی و ۷۵ نفر بااعتبار ۱۲ میلیون و ۱۰۰هزار تومان به اردوهای آموزشی اعزام شدند.

خسروی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اردویی کمیته امداد باهدف تکوین رشد و شخصیت فردی، اجتماعی و غنی‌سازی اعتقادات و اوقات فراغت خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات