مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک یکی از ویژگی‌های حضرت زینب(س) را استقامت و صبر ایشان دانست و گفت: حضرت زینب(س) در سخت‌ترین شرایط حادثه کربلا و دوران سخت اسارت را تحمل کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۰۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک ضمن گرامیداشت زادروز عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار یکی از ویژگی‌های حضرت زینب(س) را استقامت و صبر ایشان دانست و گفت: حضرت زینب(س) در سخت‌ترین شرایط حادثه کربلا و دوران سخت اسارت را تحمل کرد.

وی افزود: اما در این میان نکته‌ای که مایه درس برای همه است، استقامت حضرت زینب(س) است که همه این مسائل، مشکلات و مصائب، ایشان را ذره‌ای از پروردگار دور نکرد و استقامت نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امروز ما هم باید به تاسی از حضرت زینب کبری(س) در میان مشکلات ومصائب مادی و دنیوی تکیه بر بنیه اعتقادی خود کنیم و همانطوری که حضرت زینب(س) در اوج مصیبت فرمودند «ما رایت الا جمیلا» با نگرش و دیدی زیبا فقط پروردگار را ببینیم و بس .

حجت‌الاسلام عبدی تاکید کرد: امروز آن چیزی که دشمنان ما مورد هدف قرار داده‌اند، همین استقامت و مقاومت ملت ایران است که در قالب جنگ نرم و با ابزارهایی چون فیلم‌های جذاب، شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی و... استقامت ما را تحت‌الشعاع خود قرار داده و از اسلام و قرآن و خدا دور کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) اگر استقامت به خرج داد به واسطه عزم و اراده ایشان بود که نتیجه آن عزت برای اسلام شد ،مردم ما هم امروز بایستی عزم و اراده خود را دو چندان کنند و استقامت نشان دهند تاعزت برای اسلام و مسلمین همچنان مستدام بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات