رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه:

برگزاری بیش از60 برنامه ورزشی و فرهنگی ویژه دهه فجر در مراغه

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه های ورزشی ایام دهه فجر این شهرستان، گفت: بیش از 60 برنامه ورزشی و فرهنگی ویژه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۰۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی نوایی اظهار کرد: در دهه فجر امسال در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش جوانان، ورزش همگانی و بانوان برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.
وی افزود: امسال علاوه بر مسابقات شهری، برنامه های متنوع و باشکوهی نیز در روستاهای مراغه برگزار خواهد شد.
نوایی گفت: دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزارشهدای گمنام و غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، تجلیل از فعالین محیط زیست، اجرای همایش با محوریت مادر سالم و جامعه سالم، همایش عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس، اجرای گروه سرودهای انقلابی توسط نونهالان از جمله برنامه های فرهنگی اداره ورزش شهرستان در دهه فجر امسال است.
وی افزود: در بخش ورزشی نیز مسابقات مختلف ورزشی از جمله مسابقات فوتسال، سپک تاکرا، تیراندازی با کمان، ووشو، کشتی، سنگ نوردی، دوومیدانی و چندین مسابقه ورزشی دیگر در2 بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.
نوایی همچنین از برگزاری جشنواره های ویژه بانوان از جمله جشنواره مادربزرگ ها و نوه ها، بادبادک پرانی نونهالان دختر و بازی های بومی محلی در دهه فجر امسال خبر داد.
وی همچنین ادامه داد : برگزاری کارگاه های دانش افزایی، کلاس مربیگری عملی درجه 3 ، همایش سربازان سوارکار، همایش آشنایی با چوگان و همایش موتورسواری ، دوچرخه سواری و اتومبیلرانی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار