فرمانده انتظامی استان زنجان:

آغاز به کار پلیس فتا در شهرستان ابهر

در شهرستان‌هایی که جمعیت آنها بیش از 100 هزار نفر است، پلیس فتا ایجاد می‌شود، در همین راستا پلیس فتا در شهرستان ابهر نیز آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان در مراسم افتتاح کلینیک ویژه کارکنان ناجا در شهرستان ابهر از آغاز به کار پلیس فتا در ابهر خبر داد و گفت: رشد بی‌سابقه و روزافزون فناوری و اطلاعات و توسعه فضای مجازی جامعه جدیدی را با عنوان دنیای مجازی به وجود آورده است.

سردار علی آزادی با اشاره به اینکه با پیشرفت دنیای مجازی، جرم و بزهکاری نیز در این فضا افزایش یافته است، افزود: فضای مجازی همچون دنیای واقعی ویژگی‌های یک جامعه را دارد و امنیت به عنوان یکی از بسترهای مهم پیشرفت این فضا است.

وی با اشاره به گسترش روزافزون جرائم فضای مجازی اظهارداشت: همانطور که مردم نیز می‌دانند، با گسترش این جرائم پلیس باید یک گام از بزهکاران جلوتر باشد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برای حفظ امنیت و آرامش مردم در شهرستان‌هایی که جمعیت آنها بیش از 100 هزار نفر است، پلیس فتا ایجاد می‌شود،تصریح کرد: در همین راستا پلیس فتا در شهرستان ابهر نیز آغاز به کار می‌کند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان‌های استان از این نظر مطلوب است، گفت: البته برخوردهایی که است نشان می‌دهد جرم بیشتر شده و کشفیات نیز بیشتر شده هر چند که قریب به 95 درصد جرائم به مسائل اقتصادی است و منجر به کشف می‌شود.

 

ارسال نظرات