خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

برگزاری 190 عنوان برنامه طی دهه فجر در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: برای دهه فجر امسال بیش از 190 عنوان برنامه در نظر گرفته‌شده است که در طول این ایام الله اجرایی می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

برگزاری 190 عنوان برنامه طی دهه فجر در نهاوندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای غرورآفرین و طلوع فجر انقلاب اسلامی است که در این ایام در سال 57 مردم مؤمن و ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی برای همیشه حکومت طاغوت را با اقتدار به زیر کشیدند.

وی گفت: برای دهه فجر امسال بیش از 190 عنوان برنامه در نظر گرفته‌شده است که در طول این ایام الله اجرایی می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: انقلاب اسلامی در طول سال‌های شکوهمند به ثمر نشستن در دنیا عزتمند شده است و امروز در مقابل ابرقدرت‌ها با استقلال و آزادگی و با سربلندی و صلابت ایستاده است.

وی اظهار داشت: در طول نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان مردم ایران همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌اند اما هر بار با استقامت مردم و با هدایت‌‌های رهبر معظم انقلاب، نتوانستند ضربه‌ای به‌ نظام اسلامی بزنند.

کریمی بیان داشت: در ایام دهه فجر باید برای نسل جوان که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند دستاوردها و پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تشریح کنیم و به آنها بگوییم که در زمینه‌های مختلف در کجا قرار داشتیم و امروز در چه وضعیتی هستیم که همه این پیشرفت‌ها مرهون خون مطهر شهدا است.

وی عنوان کرد: امسال نیز به‌ رسم هرساله مراسم دهه مبارک فجر در سرتاسر شهرها و روستاهای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و مردم خود برگزارکننده مراسمات دهه فجر هستند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در سطح تمام پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی و نشست‌های بصیرتی برگزار می‌شود و ابعاد و زوایای مختلف پیروزی انقلاب اسلامی تشریح می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با امام‌جمعه، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، عصر شعر و خاطره با محوریت روزهای پیروزی انقلاب از برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

کریمی گفت: همچنین برپایی نمایشگاه‌های عکس و فیلم انقلاب، اعزام مبارزان دوران انقلاب به مدارس برای بیان خاطرات و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های سپاه نهاوند در دهه فجر است.

وی در پایان اظهار داشت: پایان‌بخش برنامه‌های دهه فجر حضور باشکوه و پرشور مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند در راهپیمایی وحدت‌ بخش روز 22 بهمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار