خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در جلسه شورای محله اسلامی شهرستان شاهرود گفت:اگر مشکل اشتغال حل شود بسیاری از معضلاتی که به دنبال حل آن با برنامه‌های فرهنگی هستیم خودبه‌خود حل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۵۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی امشب در جلسه شورای محله اسلامی که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، معاونان و اعضای شورای محله اسلامی شهرک ولی‌عصر (عج) و شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار شد، در گزارشی از اجرای طرح محله اسلامی در شهرستان شاهرود اظهار داشت: بعد از برگزاری جلسات مختلف شهرک‌های ولی‌عصر (عج) و شهید بهشتی شاهرود برای برگزاری طرح محله اسلامی به استان پیشنهاد شد.
وی با اشاره به آماده‌کردن یک طرح پیشنهادی برای هر شهرک به‌صورت جداگانه اظهار کرد: پس از رصد معضلات و مشکلات و شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه در طرح‌هایی که برای هر محله تهیه شد مشکلات هر منطقه به‌صورت جداگانه احصا و پس از نگارش در اختیار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: به برکت اجرای طرح محله اسلامی نگاه مسؤولان به این دو منطقه تغییر کرد، آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به‌اتفاق هیات همراه به مدت چند ساعت از شهرک شهید بهشتی شاهرود بازدید کردند و دو جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود به ریاست فرماندار شاهرود و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای طرح محله اسلامی با هدف رفع مشکلات این دو منطقه که گریبان‌گیر ساکنان بود در این دو شهرک برگزار شد.
وی با اشاره به ایجاد کارگاه‌های تولیدی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی بانوان به جهت ایجاد اشتغال بیان کرد: یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان خانگی ما با آن مواجه هستند بازار فروش محصولات و صنایع ‌دستی آن‌ها و تأمین مواد اولیه است که باید در این خصوص به دنبال راهکاری برای فروش محصولات تولیدی در داخل شهرستان، استان و بعضاً خارج از استان بود.
دامغانی ریشه بیشتر معضلات و مسائلی که این دو شهرک با آن درگیر هستند را اشتغال و بیکاری دانست و تصریح کرد: اگر مشکل اشتغال حل شود بسیاری از معضلاتی که به دنبال حل آن با برنامه‌های فرهنگی هستیم خودبه‌خود حل می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها