هوشنگ صیدالی در نشست ارزیابی دبیرخانه نظام مشارکت شرکت نفت ثبت 50 هزار پیشنهاد نظام مشارکت در شرکت نفت گچسارانگچساران افزود: فرآیند نظام پیشنهادگیری به صورت انفرادی و گروهی از ١٣80 در این شرکت آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۸۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
وی بیان کرد: در این مدت فرهنگ پیشنهادگیری به سطحی ارتقا یافته که نتیجه آن کسب سود و صرفه چند صد میلیارد ریالی توام با گسترش و توسعه فرهنگ اخلاق محوری، رشد فرهنگ کار و یادگیری تیمی و ارتقای فرهنگ ایمنی در سطح این شرکت بوده است.
صیدالی بیان کرد: نظام پیشنهادات، ابزاری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی همراه با رویکرد فرهنگی در صنعت نفت است.
وی گفت: کارکنان و کارگران شرکت نفت گچساران در سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پیشنهاد به نظام مشارکت این شرکت ارایه دادند که از این تعداد ۲۸۷ مورد مصوب و ۱۴۸ پیشنهاد اجرا شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: عملکرد نظام مشارکت کارکنان در این شرکت نشان از روحیه همدلی و وحدت در میان کارکنان این شرکت است.
صیدالی با بیان اینکه عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب قابل تقدیر است گفت: این امر با همکاری کارکنان زحمتکش این شرکت محقق شده است.
وی ادامه داد: کارکنان و کارگران این صنعت می‌توانند با ارائه طرح و پیشنهادات متعدد موجب سود و صرفه اقتصادی برای این شرکت شوند.
صیدالی با بیان اینکه اجرای نظام مشارکت کارکنان این شرکت در طول سال‌های گذشته صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشته است افزود: درخشش پیشنهادات علمی کارکنان این شرکت در جشنواره‌های ملی و کسب مقام برتر کشور در سال‌های گذشته خود نشان از تلاش و نقش آفرینی کارکنان این شرکت دارد.
کتاب 'نظام پیشنهاد‌ها راهکاری برای توسعه سازمان' به همراه لوح فشرده توسط یکی از کارشناسان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران امسال در ۱۲۰ صفحه تالیف و روانه بازار نشر شد.
این شهرستان دومین شرکت تولید کننده نفت در منطقه جنوب است و افزون بر ۲۰ درصد نفت کشور در حوزه نفتی گچساران تولید می‌شود.
ارسال نظرات