همایش کاهش آسیب های اجتماعی با حضور فرمانده سپاه فتح استان، معتمدین بزرگان طوایف مختلف در شهرستان لنده برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۸۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
به منظور بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان لنده، امشب و با حضور فرمانده سپاه فتح استان، معتمدین و بزرگان طوایف مختلف در حیسنه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزارشد.
در این همایش سرگردپاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با تشریح اهداف این همایش گفت: لزوم همگرایی و تعامل با معتمدین و بزرگان طوایف می‌تواند حلال بیشتر مشکلات و چالش‌های اجتماعی باشد.
وی افزود: بیکاری، خالی شدن روستا‌ها از سکنه و مهاجرت به شهر‌ها برای ادامه تحصیل فرزندان، نبود و یا کمبود امکانات پزشکی، افزایش خود کشی‌ها و طلاق از مهمترین چالش و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌ای از جمله معتمدین، بزرگان طوایف و در جهت کاهش آسیب‌ها و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استفاده کنیم.
وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین طرح‌های که همکاران ما در ناحیه لنده در ماه مبارک رمضان با حمایت از اقشار محروم انجام داده اند بحث طرح خیرین مهدوی است که در این ماه با رفع نیازمندی محرومان انجام شده است.
محمدی اظهارکرد: تشکیل گروه‌های اندیشه ورز از مهمترین موضوعاتی است که در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار بوده است.
در ادامه نیز جمعی از معتمدین با حضور در جایگاه به بیان راهکار‌ها و پیشنهادات و انتقادات درباره چگونگی کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداختند.
ارسال نظرات