مدیر راه شهرسازی و مسکن استان؛

بیمارستان بزرگ یاسوج آماده تجهز شد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نظر این اداره به عنوان مجری ساخت دو بیمارستان بزرگ یاسوج و ۳۲ تختخوابی باشت آماده تجهیز است.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۹۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
محمد علی علیمردانی  اظهار داشت: دو بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج و ۳۲ تختخوابی باشت هم اکنون آماده تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی بوده و تنها محوطه سازی و تست موتورخانه مانده که این عملیات نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه ۳ بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج، ۳۲ تخت‌خوابی باشت و ۱۴۰ تختخوابی گچساران توسط اداره کل راه و شهرسازی در دست ساخت است، افزود: این پروژه‌ها هم اکنون ۹۶، ۹۶ و ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

علیمردانی با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۳ بیمارستان در دست ساخت این استان به طور میانگین ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، ادامه داد: از هیچ تلاشی برای تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها دریغ نکردم.

وی تصریح کرد: بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی یاسوج در ۸ طبقه دارای بخش LDR به تعداد ۸ تخت، nicu به تعداد ۹ تخت، icu به تعداد ۱۴ تخت، ccu به تعداد ۱۴ تخت، post idu به تعداد ۱۰، post ccu به تعداد ۱۰ تخت، اورژانس به تعداد ۲۱ تخت، نوزادان سالم به تعداد ۲۳ تخت، بستری زنان و زیمان به تعداد ۴۰ تخت، کودکان به تعداد ۴۸ تخت، جراحی زنان ۴۸ تخت، جراحی مردان ۴۸ تخت، اتاق عمل به تعداد ۸ تخت و سالن آمفی تئاتر است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از آغاز عملیات مدرسه ۶ کلاسه مهریان با زیربنای ١� ٣٧ مترمربع خبر داد و گفت: این پروژه در دو طبقه با اسکلت پیچ و مهره‌ای و با اعتباری افزون‌بر ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمران و بهسازی شهری احداث می‌شود.

علیمردانی افزود: یکی از اهداف عالیه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ساخت پروژه‌های محرک توسعه در بافت‌های ناکارآمد و بالا بردن سطح خدمات کاربری‌های در حد متوسط شهر است.
ارسال نظرات