رئیس دانشگاه تبریز در بازدید از طرح پنج هزار و 637 متر مربعی دانشکده فنی مهندسی مرند وابسته به دانشگاه تبریز، از افتتاح آن در 29 بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۹۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز در این بازدید که جمعی از مدیران دانشگاه تبریز و مسئولان شهرستان مرند، این دانشکده و پروژه حضور داشتند اقدامات لازم برای تکمیل نواقص، مراحل تحویل پروژه و کارهای انتقال انجام شد و مقرر گردید تا ظرف 10 روز پروژه از سوی پیمانکار تحویل دانشگاه شده و برای افتتاح آماده شود.

همچنین در کنار این بازدید جلسه ای با حضور حجه الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه، علیار راستگو معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند تشکیل شد و ضمن بررسی وضعیت پروژه، دغدغه های دو طرف مطرح و برای استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان در خصوص حل عوارض، مسائل انتقال و تکمیل موارد جزئی تا آغاز افتتاح قول های مساعد داده شد.

خاطرنشان می شود دانشکده فنی مهندسی مرند وابسته به دانشگاه تبریز در سال 1374 با دو رشته کار خود را آغاز نمود و برای گسترش فعالیتهایش این پروژه در محل جدید با 5635 متر مربع شامل: 14 کلاس درس، مجموعه مدیریتی، 4 اتاق کامپیوتر، سلف سرویس، کتابخانه و مخزن، 4 اتاق کنفرانس و مکان های عبادتی، خدماتی و سرویسی با اعتبارات دانشگاه تبریز احداث شده است.

ارسال نظرات