خبرگزاری بسیج: نخستین همایش کشوری تجلیل از یاوران فرزندان شهدا با عنوان( شمیم شاهدان) برای نخستین بار در شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۹۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین نصرالله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، اظهار داشت: در همایش( شمیم شاهدان) ازفرزندان شهدایی که پس از شهادت پدر از نعمت مادر نیز بر اثر فوت یا حوادث دیگر محروم بوده اند و پدربزرگ، مادر بزرگ یا سایر بستگان قیمومت آنها را برعهده داشته اند و نیز یاوران فرزندان شهدا، تجلیل به عمل می آید.

وی با بیان اینکه 44 فرزند حضانتی 20 شهید گرانقدر شهرستان ری به همراه 55 نوه شهید و یاوران فرزندان شاهد در این مراسم حضور دارند، افزود: این برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا و کسانی که در پیروزی های انقلاب و دوران دفاع مقدس به طور مستقیم و غیر مستقیم نقش داشته اند اما به گونه ای فراموش شده اند، برگزار می شود و در این مراسم از ایثار و فداکاری های آنها تجلیل به عمل آید.

این همایش با حضور روحانی یزدلی، معاون اداره کل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه موقت شهرستان ری، مهندس صفوی، شهردار منطقه 20، نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، جمالی پور، فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهری در تالار شب وصال برگزار شد.

 همچنین در این مراسم با اهدای اسباب بازی به فرزند فرزندان شهدا( نوه های شهدا) شبی خوش و به خاطره ای به یاد ماندنی برای یادگاران شهدا رقم زدند.

 

          

ارسال نظرات