جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان کوهرنگ با حضور جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۳۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشنواره خیرین مدرسه ساز  شهرستان کوهرنگ با حضور معاونت مشارکت های اداره نوسازی استان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از خیرین و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ برگزار شد .

"کورش اکبری "مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ ضمن خیر مقدم گویی به همه خیرین و نیک اندیشان نظام آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به روند روبه رشد مشارکت ها در امر مدرسه سازی و نظام تعیلم وتربیت  باید نیازمند همسویی  همه مسئولین در این جهت باشیم.

 همچین وی از بروشور اقدامات خیرین آموزش و پرورش شهرستان در طی دوسال اخیر رونمایی کرد .

 در ادامه" شهرانی  "معاونت مشارکت های اداره نوسازی استان افزود: با توجه به گستردگی و پراکندگی شهرستان  کوهرنگ نیازمند یاری همه مسئولین و خیرین در جهت بر طرف کردن هرگونه مشکلات آموزشی هستیم.

وی، ادامه داد: در صورت مشارکت 50 درصدی خیرین، 50 درصد باقیمانده منابع آن توسط دولت پرداخت و در نهایت پروژه به نام شخص و یا نام پیشنهادی او نامگذاری خواهد شد.

همچنین  در پایان  " مصطفی نصیری " معاونت پشتیبانی و برنامه ریزی  اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ ، رویکرد برگزاری دومین  جشنواره خیرین مدرسه ساز را توجه به نقش خیرین در ساخت مدارس ایمن دانست  و به  شرح گزارشی از  اهم  فعالیتها و اقدامات خیرین در جهت نوسازی و بهسازی مدارس شهرستان  پرداخت .

در پایان  از اقدامات چند تن از خیرین در زمینه  آموزش و پرورش تقدیر شد .

ارسال نظرات