حقدادی گفت : بیش از یک هزار عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با گرامیداشت ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۳۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی; عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر گفت : بیش از یک هزار عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با گرامیداشت ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود : از مجموع برنامه‌های پیش‌بینی شده پنج برنامه شاخص است که این برنامه‌ها شامل راه‌اندازی خانه جوان اراک، برگزاری مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام (ره)، صعود سراسری کوهنوردان کشور به قله شهباز و افتتاح خانه‌های روستایی است.

حقدادی ادامه داد : گرامیداشت و ارج نهادن به ایام دهه فجر، بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: نسل جوان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ما تلاش داریم در برنامه‌های دهه فجر زمینه آشنایی هرچه بیشتر جوانان با اهداف انقلاب را فراهم سازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی  با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید به درستی به جوانان بازگو و در بین آنان نهادینه شود، بیان داشت: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باید بکوشیم از دهه فجر بهترین بهره را برای آشنایی جوانان با آرمان انقلاب اسلامی ببریم.

ارسال نظرات