فرمکانده انتظامی گلوگاه بیان کرد: شهرستان گلوگاه نیازمند کمک مالی از استانداری است و می‌توان از خیران در سطح استان برای تکمیل پروژه‌های این شهرستان کمک گرفت.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۷۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شعبان محمدپور در جلسه خیران امنیت‌ساز گلوگاه اظهار کرد: از استان می‌خواهیم که نصب دوربین در سه روستای نیالا، تیله‌نو و خورشیدکلا را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: باید به این امر توجه کنیم که مردم این بخش از مازندران سرمایه‌دار نیست و شغل بیشتر آنها کشاورزی، دکل‌بندی و کارگری است و نمی‌توان برای نصب دوربین‌ها در سطح شهرستان از سرانه شهرستان کمک گرفت.

این مسؤول با اشاره به خیران استانی بیان کرد: شهرستان گلوگاه نیازمند کمک مالی از استانداری است و می‌توان از خیران در سطح استان برای تکمیل پروژه‌های این شهرستان کمک گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه یادآور شد: پس از برگزاری جلسات متعدد توانستیم چهار نفر از خیران بخش کلباد را انتخاب کنیم و یک حساب بانکی برای واریز مبالغ خیران بازگشایی شده است.

 محمدپور افزود: در جلسه با شوراها و دهیاران منطقه قرار بر این شد تا پایان ماه بهمن امسال با واریز مبلغ معینی به حساب خیران، ساخت ستاد بخش کلباد آغاز شود.

وی بیان کرد: برای تکمیل مراحل بعدی ستاد بخش کلباد علاوه بر خیران مشخص شده باید از افراد خیر در سطح حوزه استحفاظی استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها