خبرهای داغ:
حامد اصغرزاده که از جوانان موفق در عرصه ورزش و هم‌اکنون در حال گذراندن دوره مقدس سربازی در سپاه استان سمنان است، گفت: تاکنون 20 عنوان قهرمانی در استان سمنان کسب کرده‌ام.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۸۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

حامد اصغرزاده که از جوانان موفق در عرصه ورزش و هم‌اکنون در حال گذراندن دوره مقدس سربازی در سپاه استان سمنان است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان  اظهار کرد: مدت شش ماه است که لباس مقدس سربازی را بر تن کرده‌ام و 15 ماه از خدمتم باقی مانده است.

وی افزود: هشت سال است که فعالیت در عرصه ورزش تنیس خاکی را آغاز کرده‌ام و شش سال است که با حضور در مسابقات مختلف موفق به کسب عناوین قهرمانی مختلف شده‌ام.

این ورزشکار ادامه داد: بنده تاکنون 20 عنوان قهرمانی را در استان کسب کرده‌ام که مهم‌ترین آنها مسابقات دهه فجر، دوبل تابستانه، جام اسفندان و جام رمضان بوده است.

اصغرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا اکنون که مشغول گذران خدمت سربازی است، ورزش می‌کند یا نه، بیان کرد: بله؛ بنده در باشگاه ورزشی تختی سمنان هر روز در زمین اختصاصی تنیس این باشگاه به مدت چهار تا پنج ساعت بعدازظهرها به تمرین می‌پردازم؛ به خاطر داشتن احکام قهرمانی متعدد معاونت روابط عمومی سپاه استان سمنان به بنده لطف داشتند و می‌توانم بعدازظهرها همچنان مثل سابق یعنی قبل از سربازی به ورزشم ادامه دهم.

وی خاطرنشان کرد: من قبل از خدمت سربازی بسیار دلهره داشتم و با خود می‌گفتم سربازی به ورزش و دیگر کارهایم لطمه می‌زند؛ اما خدا را شکر می‌کنم که امروز آن دلهره‌ها رفع شده و می‌توانم به هدفم که کسب عناوین قهرمانی بیشتر و پیشرفت در عرصه ورزش است، دستم یابم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها