معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به معرفی شهدا، کارآفرینان برتر کتاب انقلاب، امیری خوانی و نمایشگاه کتاب بخشی از برنامه‌های ارشاد استان در دهه فجر است، افزود: جشنواره سراسری فیلم فجر از 12 بهمن در سینما سپهر ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۰۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عباس زارع  در جلسه کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی در استانداری اظهار داشت: در هفته فرهنگی معرفی فرهیختگان شهرستان در دهه فجر، در 12 شهرستان برنامه یک ساعته توسط صداو سیما برگزار  می‌شود.

وی با اشاره به معرفی شهدا، کارآفرینان برتر کتاب انقلاب، امیری خوانی و نمایشگاه کتاب بخشی از برنامه‌های ارشاد استان در دهه فجر است، افزود: جشنواره سراسری فیلم فجر از 12 بهمن در سینما سپهر ساری برگزار می‌شود.

زارع با بیان اینکه جشنواره شعر طبرستان 19 بهمن ماه با حضوری شعرای بزرگ کشور در نور برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از پتج هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به آغاز هفته قرآن و عترت از 5 اسفند، افزود: جشنواره بزرگ قرآنی استان در اواخر سال در مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اواخر سال کارناوال شادی از غرب تا شرق استان  در استان تشکیل می‌شود، گفت: برنامه‌های فاخر فرهنگی و ورزشی در استان برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پرورش مازندران  نیز گفت: نشاط اجتماعی از نیازهای مهم جامعه بوده که باید ابتدا دلایل بی نشاطی در جامعه شناسایی شود و سپس شادی و نشاط را ایجاد کنیم.

ساداتی افزود: بحث نشاط اجتماعی فرادستگاهی است که هر دستگاه سهمی موثر داشته باشند.

قائم مقام اداره کل تبیلغات اسلامی مازندران گفت: نشاط اجتماعی نگاه به ظرفیت دستگاه‌ها است که با محوریت جوان باید مد نظر باشد.

‌روحانی نیا افزود: برای داشتن جامعه و استانی با نشاط اجتماعی باید ساختارها مشخص شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها