زلیکانی، ناهماهنگی و موازی‌کاری ها را یکی دیگر از آفات موجود در سطوح مدیریتی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید برای رسیدن به یک نظام هماهنگ اداری تلاش کنیم و نباید هر کسی سنگ خودش را به سینه بزند و باید نقش یکدیگر را بپذیریم.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۱۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی اکبر زلیکانی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه عمده مشکلات امروز جامعه ما سو مدیریت است، گفت: متأسفانه در اغلب مواقع ما مسئولان با علم به اینکه تصمیم‌مان منافع مردم و جمع را تامین نمی‌کند اما با انگیزه و اهداف خاص آن کار را انجام می‌دهیم.

وی استفاده از نظرات کارشناسی نخبگان در پیشبرد امور در مدیریت شهری را ضروری دانست و افزود: شهرداری‌ها در بحث درآمدهای پایدار با مشکلات و چالش‌های اساسی مواجه هستند که در این مقوله ورود نخبگان و ارائه راهکارهای آنها می‌تواند به برطرف کردن آن کمک کند.

زلیکانی، ناهماهنگی و موازی‌کاری ها را یکی دیگر از آفات موجود در سطوح مدیریتی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید برای رسیدن به یک نظام هماهنگ اداری تلاش کنیم و نباید هر کسی سنگ خودش را به سینه بزند و باید نقش یکدیگر را بپذیریم.

وی خواستار گنجاندن سه موضوع مهم در تفاهم‌نامه همکاری‌های شورای اسلامی شهر ساری و بنیاد نخبگان مازندران شد و تصریح کرد: تأمین منابع درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، اسنفاده از علومی همچون آی تی برای کاهش فسادهای اداری و مقوله مهم اشتغال مواردی است که پیشنهاد می‌کنم در تفاهم نامه دیده شود و اقدامات را آغاز کنیم.

سید علی آقامیری عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری نیز نشست مشترک میان شورای اسلامی شهر و نخبگان ساری را به فال نیک گرفت و گفت: بنده پس از یک دوره 30 ساله خدمت در آموزش و پرورش و کار کردن با جوانان و نوجوانان با استعداد این دیار آمادگی کامل برای همکاری با نخبگان علمی این شهر دارم.

وی با اشاره به حضورش در شورای عالی کشور و جلسه ای که اخیراً در این شورا شرکت کرده است، افزود: در آنجا کمیسیون‌های جدیدی تعریف شده اند که از جمله آنها کمیسیون نخبگان و پژوهش است و این نشان از عمیق نگاه شوراها به این موضوع دارد.

در نشستی که بین هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری و بنیاد ملی نخبگان مازندران برگزار شد، رئیس و اعضای شورای شهر مرکز استان بر بهره‌گیری شهرداری از ظرفیت نخبگان در دستیابی به درآمدهای پایدار تأکید کردند.

در این نشست، طرفین تفاهم نامه ای را جهت همکاری‌های علمی و پژوهشی به امضا رساندند. محورهای همکاری شورای اسلامی شهر ساری و بنیاد ملی نخبگان استان مازندران بر اساس تفاهم نامه ای که به امضای سید مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری و محسن جهانشاهی رئیس بنیاد  نخبگان مازندران رسیده است مشخص شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها