اردوی راهیان نور بزرگ ترین اردوی تربیتی در نظام کشور است

سردار مرتضوی فرماندهی سپاه حضرت جوادائمه (ع) ، در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اردوی راهیان نور دانش آموزی بیان داشت: اردوهای راهیان نور یک کلاس تربیتی جامع و کامل است.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۱۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

اردوی راهیان نور بزرگ ترین اردوی تربیتی در نظام کشور استبه گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج،  سردار فرماندهی سپاه حضرت جوادائمه (ع) ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی  اظهار داشت: دانش آموزان اصلی ترین عناصر نظام آینده کشور هستند.

سردار مرتضوی بیان نمود: روانشناسان معتقد هستند که کار تربیتی با تمرین ،ممارست و تداوم انجام می شود و لذا اصل خروجی این کار تربیت دانش آموزان تراز انقلابی است، از این زاویه مهم ترین کار تربیتی اردوی راهیان نور دانش آموزی است.

وی افزود: این اردو ها باید اثربخشی بیشتری داشته باشد و با توجه به تجربه سال های گذشته با برنامه ریزی بهتر و تعاملی سازنده تر اعزام بهتری صورت بگیرد ، ضمن اینکه هر چقدر تلاش کنیم ارزش دارد تا اینکه ریسکی در این موضوع نشود و تلاش بر این باشد که نظارت و کنترل را در دستور کار بالا ببریم.

وی ضمن تاکید بر تعامل و  هماهنگی اظهار داشت: باید مسئولین استانی را در حمایت از این کار تربیتی مجاب کرد،  در مجموع ستاد هماهنگی و کمیته های راهیان نور تعاملی بس سازنده و خوبی داشته باشیم لذا همه این ها سرمایه بزرگی است که استان بدست آورده و باید کارها با برنامه ریزی انجام  شود تا اثرات تربیتی افزایش یابد.

سردار مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه در دفاع مقدس این بود که هرچه کار سخت تر بود تلاش و هم فکری بیشتری صورت می گرفت.

 

ارسال نظرات