خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه رییس بنیاد شهرستان آبیک با فرماندار شهرستان آبیک دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۱۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه وحدت مهدی رییس بنیاد شهرستان آبیک و مرتضی شیخی سرپرست سابق بنیاد شهرستان با سید محمد حسینی سرپرست فرمانداری آبیک دیدار کردند.
در این دیدار، حقایق‌پور ضمن قدردانی از زحمات حسن نظافتی رییس سابق و مرتضی شیخی سرپرست بنیاد شهرستان آبیک گفت: وحدت مهدی به عنوان رییس بنیاد منصوب شده و با توجه به اینکه فرزند شهید، جوان و با انگیزه است می‌تواند در انجام وظایف خود موفق باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه تقویت بنیاد شهرستان‌ها از سیاست‌های بنیاد است، افزود: با توجه به اینکه رییس بنیاد آبیک از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است می‌تواند در تحقق این سیاست موفق باشد.
وی افزود: با تقویت بنیاد شهرستان‌ها، خدمات در زمان کوتاهی به جامعه ایثارگران ارایه می‌شود و تحقق این مهم می‌تواند رضایتمندی آنها را از این نهاد ارتقا دهد.
این مسوول با اشاره به اینکه نظام مدیون رشادت‌های شهدا است، گفت: اکنون نیز خانواده‌های آنها در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی نقش‌آفرین هستند و در عرصه‌های مختلف حضور دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی خدمت کردن به مردم افتخار است، افزود: این مهم در بنیاد شهید و امور ایثارگران دو چندان است زیرا به بهترین بندگان خدا خدمت‌رسانی می‌شود.
حقایق‌پور افزود: در خدمت ایثارگران بودن افتخار بزرگی است و همه مسوولان باید در این راستا تلاش کنند تا بتوانند ذره‌ای از زحمات آنها را جبران نمایند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: این نهاد در انجام چنین فعالیت‌هایی نیازمند حمایت‌های سایر دستگاه‌ها است تا بتواند کارهای فاخری انجام دهد.
این مسوول افزود: مسوولان باید در انجام فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی ورود جدی داشته باشند تا بتوانیم با تحقق این مهم آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه را کاهش دهیم.
وی به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: همه مسوولان باید در اجرای این طرح به منظور تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اهتمام جدی داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امیدواریم با حضور وحدت مهدی رییس بنیاد شهرستان آبیک اجرای طرح سپاس پررنگ‌تر از گذشته در این شهرستان انجام شود.
این مسوول با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای مسوولان فرصتی است تا از روحیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران درس بگیرند، گفت: همچنین در این دیدارها مسوولان در تجلیل و تکریم و رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه اجرای قانون در جامعه یکی از اهداف شهدا بود، افزود: امروز خانواده‌های آنها انتظار دارند که قوانین و مقررات در حق آنها اجرا شود، در این راستا باید همه مسوولان اهتمام جدی داشته باشند.
در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان آبیک گفت: ارکان نظام جمهوری بر پایه‌ی خون شهدا استوار است و آنها در پایه‌گذاری انقلاب اسلامی متحمل زحمات زیادی شدند.
وی افزود: زحمات و ایثارگری‌های شهدا را نمی‌توان با بیان هیچ کلمه‌ای توصیف کرد شاید با نوشتن مقاله، کتاب، فیلم فقط بتوان لحظه‌ای از رشادت‌های آنها را بیان نمود.
فرماندار شهرستان آبیک گفت: خانواده‌های شهدا در تربیت و بزرگ کردن فرزندان‌شان متحمل زحماتی شدند و آنها را در راه اسلام و انقلاب بدون چشمداشتی تقدیم کردند و اکنون نیز توقعی ندارند.
این مسوول گفت: خدمت کردن به خانواده‌های شهدا از وظایف ما است تا بتوانیم با رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنها ذره‌ای از زحمات‌شان را جبران کنیم.
حسینی افزود: با همه مشغله‌ای که داریم در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران مصمم هستیم تا ضمن احوالپرسی و دلجویی از روحیه‌ی آنها درس بگیریم.
فرماندار شهرستان آبیک بر پیگیری واگذاری زمین به جامعه ایثارگران واجد شرایط تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با رفع برخی مشکلات این واگذاری انجام شود.
گفتنی است: در این دیدار، فرماندار شهرستان آبیک با اهدای لوح تقدیر از زحمات مرتضی شیخی سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک قدردانی کرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها