مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان اظهار کرد: یکی از اهدف اصلی بسیج دانشجویی تربیت مدیران انقلابی برای جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۳۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مرتضی نورسته در دیدار و گفت‌وگو با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با توجه به اهمیت بسیج دانشجویی از دیدگاه امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری به تبیین وظایف بسیج در دانشگاه پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان خاطرنشان کرد: «با توجه به وضعیت موجود، مسئولیت سنگینی بر دوش بسیج و بسیجی است.»

دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز با تشکر از مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه برای فراهم کردن بستر برگزاری این جلسه از فعال بودن تشکل بسیج در دانشگاه ابراز رضایت کرد و آمادگی خود را به به‌عنوان یک بسیجی برای همکاری گسترده با این تشکل انقلابی اعلام کرد .

محمدصادق جعفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان هم از همکاری خوب مسئولان این واحد با بسیج دانشجویی ابراز رضایت کرد و با بیان اینکه همه افرادی که دغدغه پیگیری و رفع مشکلات در انقلاب اسلامی را دارند بسیجی هستند، رئیس دانشگاه را در راس خادمین بسیج در راستای خدمت به دانشجو و نسل جوان و فراهم کردن بستر برای تربیت نیروهایی در طراز انقلاب اسلامی دانست .

مجید رفیعی مسئول علمی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز با توضیح درباره اختراع مربوط به المان سخنگوی شهدا و قرار گرفتن این المان در ویترین نمایشگاه اختراعات دانشگاه آزاد اسلامی بر حمایت و توجه بیشتر برای تولید و استفاده انبوه از این محصول در دانشگاه‌ها تاکید کرد .

در ادامه تعدادی از بسیجیان این حوزه به بحث و گفتگو با مسئول بسیج دانشجویی استان و رئیس این واحد پرداختند.

ارسال نظرات