مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای غدیر مطرح کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای غدیر با بیان اینکه شهید مهدی قره محمدی از رزمندگان تیپ مخصوص صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این شهید والا مقام در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در منطقه بوکمال سوره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۳۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام خالق بیگلری نیا شهید قره محمدی را نمونه ای از جوانان خودساخته انقلابی دانست که در دفاع از انقلاب اسلامی همیشه آماده و گوشه به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و اظهار کرد: طبق حدیث پیامبر اسلام(ص)، امنیت نعمتی است که بسیاری از انسان ها قدر آن را نمی دانند، امروز باید شکر گزار نعمت امنیتی باشیم که به پاس خون شهدایی چون شهید قره محمدی برای ایران اسلامی به وجود آمده است.
وی خاطر نشان کرد: غرب و همدستانش در منطقه بدانند جوانان انقلابی و خودساخته ایران اسلامی در برابر هرگونه دسیسه و نیرنگ آن ها کملا هوشیار هستند و در هر کجای این کره خاکی آماده مقابله با توطئه دشمنان اسلام هستند.
حجت الاسلام بیگلری نیا با بیان اینکه شهید قره محمدی هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان آمل است، تصریح کرد: مازندران افتخار دارد جزو استان هایی باشد که بیشترین شهید را در دفاع از حرم آل الله داده است، مردم مازندران نشان داده اند در راه دفاع از دین و آرمان های انقلاب اسلامی از همه چیز خود می گذرند همچون خانواده شهید قره محمدی که در داغ از دست دادن فرزند؛ صبر، توکل و توسل پیشه کرده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای غدیر تاکید کرد: دشمن از تربیت نسل مبارز و بصیری همچون شهید قره محمدی بیمناک است لذا به جنگ فرهنگی روی آورده تا نسل جوان و مبارزه انقلابی را به هرز بکشاند اما نمی داند که در همین جنگ نابرابر ، عزم جوانان برای مبارزه راسخ تر از قبل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها