خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور:
حجة الاسلام و المسلمین گواهی با اشاره به سخن بدخواهان ایران اسلامی که آورده انقلاب برای مردم چه بوده است، گفت: اگر یک ذره بخواهیم با تامل بیندیشیم و منصفانه فکر کنیم، وضعیت فعلی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۴۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به گزارش  بسیج طلاب و روحانیون کشورخبرگزاری بسیج، رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در همایش بصیرتی طلاب و مبلغین در حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به گلام گهربار امام علی(علیه السلام)، اظهار داشت: حضرت امیر(ع) می فرماید: «فَقْدُ الَبصَرِ اهْوَنُ من فَقْدِ البَصیرَهِ/ غفلت از مباحث روز کشور و اتفاقات بین المللی آسیب جبران ناپذیری را بدنبال دارد.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی با مد نظر قراردادن زحمات روحانیت روشن ضمیر و انقلابی در دفاع از دین و بیداری مردم گفت: روحانیت حقیقتا سهامدار اصلی این انقلاب است و حکومت پهلوی بدترین آسیب ها را به دین زد.

وی در ادامه با اشاره به عدم بصیرت و آگاهی برخی از روحانیون در دهه اول انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنها در عین حالیکه خدمات بسیار ارزنده ای را داشتند ولی با ساده لوحی معارض نظام شده و به جبهه گیری پرداختند.

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با اشاره به سخن بدخواهان ایران اسلامی که آورده انقلاب برای مردم چه بوده است، گفت: اگر یک ذره بخواهیم با تامل بیندیشیم و منصفانه فکر کنیم، وضعیت فعلی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.

وی در ادمه با برشمردن بی اهمیتی رژیم گذشته به بحث بهداشت و سلامت مردم اظهار داشت: در دوران ستمشاهی در بعضی از شهرهای بزرگ بیمارستان و درمانگاهی آنهم با حضور پزشک هندی با نسخه های آماده وجود داشت،

 

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به با توجه ثمرات انقلاب اسلامی گفت: پرورش ۱۵۰ هزار پزشک بعد از انقلاب بیماران را از سایر کشورهای منطقه جهت درمان به ایران سرازیر نموده است.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به فضای باز سیاسی بعد از انقلاب اسلامی گفت: امروز نقادی در مسائل سیاسی حکومت بر خلاف دوران خفقان ستمشاهی بصورت آزادانه صورت گرفته و خطری متوجه کسی نمی شود.

وی برپایی نظام اسلامی را خواسته حضرات معصومین(علیهم السلام) و علمای انقلابی دانست و اظهار داشت: بعد از تشکیل حکومت کوتاه مدت آقا امیرالمومنین(علیه السلام) هیچکدامیک از ائمه(علیهم السلام) و بعضی از علماء در عین حالیکه اقدام کردند اما موفق به تشکیل حکومت نشدند.

رئیس مبسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور بیان داشت: دشمنان در هر زمانی برای نابودی انقلاب از جمله ترور شخصیت ها و ناامنی شهرها و جنگ قومیتها و حتی از بریدن سر نیروهای پاسدار و بسیجی کوتاهی نکرده اند.

ارسال نظرات