حجت الاسلام والمسلمین موسوی در دیدار با جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان ، به برخی از برنامه های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز در البرز اشاره داشت .
کد خبر: ۸۹۷۸۴۴۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی صبح امروز در دیدار با جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان ، به برخی از برنامه های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز در البرز اشاره داشت .

نشست مدیر ستاد اقامه نماز البرز و جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز

مدیر ستاد اقامه نماز در خصوص افزایش جرم و فساد در جامعه گفت : علت افزایش جرم و فساد در سال های اخیر ، فاصله گرفتن از قرآن و اقامه نماز است .

وی ادامه داد : زیرا انسان وقتی به منبع نور و هدایت متصل شود دیگر در ظلمت نخواهد ماند و هر چه از نور فاصله بگیریم یقینا در تاریکی فرو خواهیم رفت .

موسوی رمز سعادت معنوی جامعه را اقامه نماز دانست و گفت : طبق آیات شریف قرآن کریم ،عملی که باعث دوری افراد و جامعه از فساد و فحشا می گردد اقامه نماز است .اقامه نماز یعنی فراهم نمودن زمینه ها برای نمازخوان شدن دیگران است .

وی افزود : برای خواندن نماز بسیاری از احکام از جمله حلال و حرام و غصبی نبودن مکان و لباس و حتی آب برای وضو باید رعایت گردد و تمام این موارد باعث پیشگیری از جرم و خطا در انسان خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها