خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین خبر داد:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین اذعان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان قزوین با حضور در بیمارستان های قزوین و اعطای شاخه گل از پرستاران تقدیر می کنند.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۵۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

دکتر طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصوصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص برنامه‌های سازمان بسیج پزشکی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: سازمان بسیج پزشکی همه ساله و با مشارکت مراکز درمانی برنامه‌های متنوع و متعددی را برای روز پرستار در نظر می‌گیرد.
وی با اشاره به مراسم روز پرستار در بیمارستان ۲۲بهمن تبیین کرد: این مراسم در ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ امروز سه‌شنبه ۳ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و با اعطای شاخه گل از پرستاران این بیمارستان تقدیر به عمل خواهد آمد‌.
وی ادامه داد: مراسم روز پرستار بیمارستان ۲۲بهمن با حضور هیئت رئیسه سپاه استان، نماینده ولی‌فقیه در سپاه، فرمانده بهداشت، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و هم‌چنین معاونت‌ها و مدیران ارشد برگزار خواهد شد.
این مسئول از حضور کانون بسیج پزشکی در بیمارستان‌های بوعلی و رازی خبر داد و گفت: کانون بسیج پزشکی استان در بیمارستان‌های بوعلی و رازی مستقر بوده و در کنار این برنامه‌ها از پرستارانی که عملکردی تخصصی داشته و در بحران‌ها در کنار سازمان بسیج پزشکی بوده‌اند به صورت ویژه تقدیر می‌شود.
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین تصریح ‌کرد: در ساعت ۸صبح امروز نیز هیئت رئیسه سپاه در مرکز درمانی پاکروان مستقر بوده و گروهی از خواهران بسیجی در قالب طرح‌های صالحین با پرستاران این درمانگاه دیدار داشته‌اند.
طایفه در خاتمه خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است همایش بزرگی به مناسبت روز پرستار در روز پنج‌شنبه ۵ بهمن ماه در سالن امفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها