گزارش بسیج در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت 25
مدیرعامل شرکت بیزنس فوزسینکس هلند گفت: نظام بانکی ایران بسیار بزرگ است و باید یک سری نرم‌افزار برای پایش دائمی آنها داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۰۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

 

 

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری بسیج،  تامس ریدک در نشست حفاظت از اطلاعات بانکی در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، اظهار داشت: در سراسر دنیا سازمان‌هایی برای حفاظت داده ها و تطابق استاندارد و بهینه سازی در دستور کار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: نظام بانکی ایران بسیار بزرگ است و باید یک سری نرم افزار برای پایش دائمی آنها داشته باشد.

کیزمالیکسون مدیرعامل دیسک هلند نیز در ادامه افزود: مسئله منطقی که وجود دارد این است که همیشه خودمان را جلوتر و به روز نگهداریم تا با این کار مانع از اقدامات مجرمانه در خصوص اطلاعات و داده ها باشیم، یکی از شایع ترین استانداردها در امنیت نظام پرداخت این است که برای هر داده سه کپی نگهداریم. با توجه به فناوری هایی که وجود دارد این امر باعث می شود که کنترل ریسک نیز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید در درازمدت به طور ایده آل از داده ها نگهداری کنیم. محرمانه بودن داده ها و سیستم امنیتی آنها اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که بانکداری یک بخش عمده است که می تواند از داده ها بهره ببرد و در نهایت می توان از این امر مهم در مراکز، اسناد ملی و حتی موزه‌ها بهره برد.

ارسال نظرات