در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان شد:

آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی با عنوان از دانشگاه تا دانشگاه

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی با عنوان از دانشگاه تا دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۲۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان ناحیه بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار بسیج،  از ثبت نام راهیان نور دانشجویی با عنوان از دانشگاه تا دانشگاه خبر داد.

منوچهر ذوالفقاری گفت:  مهلت ثبت نام اردوی‌های راهیان نور تا تاریخ ۱۰ اسفند ۹۶ است و زمان اعزام دانشجویان از نیمه دوم اسفند ماه شروع می‌شود.

وی از اعزام حدود 1200دانشجوی دختر و پسر دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری به اردوهای راهیان نور به صورت کاروان های مجزا خبر داد و افزود: محل اقامت دانشجویان در شب اول پادگان دوکوهه، در شب دوم پادگان شهید باکری و در شب سوم اردوگاه شهید مسعودیان اهواز است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: بازدید از 11 یادمان مهم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور، شرکت در برنامه رزمایش فرهنگی رزمی ستارگان زمینی، بسته های فرهنگی، راوی گری ، تشکیل حلقه های صالحین دانشجویی در طول سفر پیرامون موضوعات مختلف معرفتی و مسایل روز و ... از برنامه های اردوهای راهیان نور دانشجویی است که به مدت 4روز و سه شب برگزار می شود.

گفتنی است: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اردوهای راهیان نور می توانند با مراجعه به معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها ثبت نام نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار