خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه، انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه، احداث بیمارستان جدید و صدور مجوز رسمی شدن مرز شوشمی به منظور تردد مسافر را سه خواسته و مطالبه اساسی مردم این شهرستان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه؛ ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در دیدار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با وی، با قدردانی از خدمات تمامی دولتها در شهرستان پاوه گفت: این سه مطالبه مهم و اثرگذار مردم سالهاست که مسکوت مانده است.

وی اظهار کرد: رسمی شدن مرز شوشمی و تردد مسافر از آن یک خواسته تقریبا 30 ساله است که تاکنون از چندین رئیس جمهور، وزیر و استاندار که به این شهرستان سفر کرده اند درخواست شده که هیچ گاه عملی نشده است.

وی در خصوص انتقال آب چشمه هانی کوان به منظور تأمین آب شرب شهر پاوه نیز گفت: بیش از هشت سال است کلنگ اجرای این طرح زمین زده شده و تاکنون پنج استاندار قول اتمام آن را داده اند ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

ماموستا قادری اتمام ساخت بیمارستان جدید پاوه را دیگر مطلبه مردم عنوان کرد و گفت: این طرح هم با وجود وعده های متعدد برای افتتاح و بهره برداری هنوز بی نتیجه مانده است.

امام جمعه پاوه با اشاره به رشادت و فداکاری مردم این شهرستان برای تثبیت، حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تدین و تعهد آنان به اسلام و انقلاب اسلامی را زبانزد عام و خاص عنوان کرد و گفت: وجود 94 مسجد و تقدیم 640 شهید گویای این ادعاست.

وی افزود: مردم پاوه در همراهی با نظام و مسئولان در 38 سال اخیر پیشگام بوده و در مواجه با موضوعات و بحرانهای مختلف از جمله همه پرسی کردستان عراق و ناآرامی های اخیر در نقاط مختلف کشور بسیارعاقلانه، آگاهانه و با بصیرت عمل کردند.

امام جمعه پاوه افزود: این مردم با این خصوصیات و ویژگی ها شایسته خدمت و احترام هستند لذا امیدواریم که برای جامه عمل پوشیدن به خواسته های به حق آنها گام های اساسی برداشته شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز با قدردانی از خدمات ماموستا قادری، ایشان را از سرمایه های گرانقدر نظام دانست.

محمد ابراهیم الهی تبار با اشاره به فداکاری مردم پاوه گفت: مردم این دیار با رشادت و فداکاری و تقدیم بهترین عزیزان خود همواره برای عزت و اقتدار این سرزمین و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخارآفرینی کرده اند.

وی با بیان اینکه در سفر به پاوه مسائل مختلف این شهرستان در حوزه های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی بررسی شد، افزود: بعضی از موضوعات موجب افتخار بود و برخی نیز هم موجب نگرانی که نیاز به پیگیری دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه و همراهان در ادامه به دیدار خانواده های معظم شهیدان فرهادی و غفوری رفتند.به هنگام این دیدارها الهی تبار گفت: شهیدان ما با تقدیم جان عزیزشان با خدای خود معامله کردند و معامله با خدا بدون تردید سربلندی و سعادت را به ارمغان می آورد که شهدای ما نصیبشان شد.

وی با بیان اینکه منزل شهدا مدرسه و مکتب عشق و آموزش است، گفت: ما با حضور در منزل شهدا از این عزیزان روحیه، ایثار، فداکاری، صبر و بردباری را یاد می گیریم و این آموزش نیاز همه ماست.

ارسال نظرات