خبرهای داغ:

شهر سیردان در دهه فجر گاز دار می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی شهر سیردان از گاز طبیعی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با گازرسانی به آخرین شهر استان، استان قزوین در زمینه گاز رسانی به شهرها به جمع استان های سبز کشور می پیوندد.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۲۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با صرف هزینه ای معادل 30 میلیارد ریال شهر سیردان در دهه فجر به شبکه سراسری گاز متصل خواهد شد که با گاز دار شدن این شهر حدود 300 خانوار از نعمت گاز برخوردارمی شوند و به این ترتیب بهره مندی خانوارهای شهری از گاز طبیعی در استان به 100 درصد خواهد رسید.
بوشهری در ادامه افزود: در این پروژه 21 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز اجرا شده است و همزمان با رسیدن گاز به سیردان، نصب انشعابات داخل شهری نیز آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به توسعه شبکه گازرسانی و پوشش کامل مناطق شهری استان، تصریح کرد: در حال حاضر از 25 شهر استان قزوین، 24 شهر گازدار هستند و تنها شهر باقیمانده سیردان است که در دهه فجر امسال گازدار خواهد شد. وی تعداد مشترکین شهری استان را بالغ بر 295 هزار مشترک اعلام کرد که 75 درصد مشترکین استان را شامل می شود.
1001/پ30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار