خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تأکید کرد:

تبیین نقش بی بدیل رهبری در پیشرفت انقلاب در برنامه های ایام دهه فجر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تبیین نقش بی بدیل رهبری های مقام معظم رهبری در حرکت رو به رشد انقلاب در طول این مدت باید در دستورکار برنامه های ایام دهه فجر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۸۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی قابل در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت:کمیته های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۸ آذر ماه سال جاری تشکیل جلسه داد که جلسات اولیه پیرامون برنامه های ۹ دی بود و سپس به مباحث دهه مبارک فجر پرداخته شد.
وی با اشاره به فعالیت ۲۲ کمیته در ستاد دهه فجر استان افزود:در شهرستان ها هم ۱۸ کمیته داریم که جلسات آن با حضور فرمانداران برگزار و برنامه ریزی های لازم انجام می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: بازخوانی و تبیین آرمان های انقلاب که باید به عنوان گفتمان روز مدنظر قرار گیرد، از برنامه های شاخص این ایام است.
قابل با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی با تأکید بر اندیشه های ناب امام و رهبری در دهه فجر ادامه داد:تبیین نقش بی بدیل رهبری های مقام معظم رهبری در حرکت رو به رشد انقلاب در طول این مدت باید در دستورکار برنامه های ایام دهه فجر قرار گیرد.
وی عنوان کرد: تبیین ابعاد شعار" استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" متناسب با شرایط زمانه و نیاز نسل جوان و تلاش در جهت آگاهی مردم به ویژه نسل جوان در برابر توطه های دشمنان در تمام برنامه ها باید مدنظر قرار گیرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد:تبیین دستاوردهای نظام از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا با توجه به توطیه های دشمنان نیاز است که دستاوردهای نظام بیش از پیش برای مردم تبیین شود.
قابل گفت: شروع برنامه های دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت زهرا(س) مقارن شده است که باید این قسمت را هم مدنظر داشته و رعایت حرمت ایام فاطمیه را هم داشته باشیم.
وی بیان کرد:در سال جاری کمیته روحانیت و حوزه علمیه را به کمیته های ستاد دهه فجر اضافه کردیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: به مناسبت ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب در چهل مسجد عمده برنامه های شاخصی داریم و منعی ندارد که مشابه این برنامه ها در شهرهای دیگر استان برگزار شود.
قابل اضافه کرد:از رسانه ها انتظار داریم پوشش خبری مناسبی برای این برنامه ها صورت گیرد و صدا و سیما هم در جهت ارتقای کمی و کیفی برنامه ها تلاش کند.
وی با اشاره به برنامه های روایتگری در حوزه انقلاب اسلامی ادامه داد:برنامه ریزی کردیم جلسه ای را خاص زندانیان قبل انقلاب برگزار کنیم تا این افراد اتفاقات انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به برخی از برنامه های دهه فجر خاطرنشان کرد:در نخستین روز دهه مبارک فجر گلباران نماد ورود امام راحل به کشور را داریم.
قابل اظهار کرد:سال های قبل در نخستین روز دهه فجر زنگ انقلاب را در مدارس داشتیم اما امسال که شروع دهه فجر با روز پنج شنبه همزمان شده و مدارس تعطیل است این برنامه روز شنبه برگزار می شود.
وی یادآور شد:دیدار فرماندهان نظامی، انتظامی، نیروهای مسلح و مسوولین استان با نماینده ولی فقیه در استان در مسجد شیخ الاسلام، افتتاح پروژه ها باحضور استاندار، برگزاری مراسم ویژه مهمانی لاله ها و غبارروبی مزار شهدا، برگزای نشست های فرهنگی و حلقه های صالحین، مسابقات حفظ و قرایت قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و خوشنویسی و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر امسال است.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها